Thursday 6 March 2014

YAAYYYY..I'M A HAPPY GIRL..:)

Alhamdulillah..syukur sangat2..ada dua berita gembira yang saya nak share..:)

1st, family arwah ayah saya berangkat ke Tanah Suci Makkah untuk mengerjakan umrah..sayu hati sebab dapat tengok gambar je..tak dapat nak hantar..:( Apa pun semoga di permudahkan segala urusan ye semua..:) Amin..In Shaa Allah..kalau ada umur ingin juga daku dan suami menjejakkan kaki ke Tanah Suci Mu Ya Allah..nak share pic kat sini la :)


2ndly, dapat gift from my Shaklee sifu Master Raihan and husband dia En Hafiez..Alhamdulillah..seronok sangat rasa macam nak nangis pn ada..terharu sebab pencapaian saya di perhatikan oleh mereka..i love u la...!!!! Semakin bersemangat nak berbisnes dan kembangkan group..Semoga kami pun akan merasa seperti kalian..:)



Tak susah nak berbisnes sebab saya pun ada dua tangan,dua kaki, 1 kerja yang hakiki dan suri rumah separuh masa..walaupun sesibuk mane, saya tetap luangkan masa untuk berbisnes..Alhamdulillah saya suka dengan apa yang saya buat..boleh tolong orang dan yang penting hati kene ikhlas..jangan putus asa untuk mencari rezeki kerana ini ialah ibadah yang di tuntut akhirat kelak..:)

Saya berharap saya akan menceburkan diri dalam bidang Shaklee dengan sepenuh masa..In Shaa Allah..Doakan saya ye kawan2:)

I'm your SHAKLEE Independent Distributor
Siti Fariza bt Marlan
ID No. 955988
♥ SMS/WhatsApp : 012-2188414
♥ Email : farizamarlan@gmail.com
♥ SMS/WhatsApp : 012-2188414
♥ http://lovelyjaja.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment