Friday 4 October 2013

[ESP + ALFALFA]: KOMBINASI MILK BOOSTER TERHEBAT

Masih mencari-cari supplement untuk tambah susu? Pasti ramai ibu yang mengidamkan set lengkap Tripple M tapi tak semua orang ada budget untuk set Tripple M ni kan

So,bagi yang kekurangan budget tapi nak stok susu yang meriah,saya cadangkan kombinasi milkbooster terhebat iaitu ESP dan Alfalfa

Apa yang membuatkan kombinasi ESP dan ALFALFA ini hebat? sebab kedua-dua supplement ini mempunyai pelbagai fungsi dan manfaat yang diperolehi,baik untuk ibu dan juga bayi.Ia bukan sekadar milkbooster!



Saya ingin berkongsi tentang kehebatan gandingan ESP dan alfalfa sebagai milk booster bagi membantu bf mommies di luar sana untuk melancarkan perjalanan penyusuan anda. Pada dasarnya, ESP dan alfalfa sememangnya mampu mempercepatkan penghasilan susu selain memekatkan susu dengan menyeimbang dan meningkatkan kandungan hindmilk.

Tetapi harus diingatkan ... pengambilan ESP dan ALFAFA ini tidak akan membawa sebarang hasil andai anda tidak berusaha dengan menjaga jadual penyusuan mahupun pengepaman iaitu sekurang-kurangnya setiap 3 jam sekali, meminum air sekurang-kurangnya 3 liter sehari dan memanjatkan doa tanpa rasa jemu kepada Allah swt dan memohon agar dikurniakan rezeki susu yang melimpah ruah.

Di sini saya ingin tekankan bahawa konsep asas penyusuan i.e. supply and demand perlu dipatuhi sekiranya anda mahu melihat peningkatan dari aspek kuantiti. Menyerah bulat-bulat pada pengambilan milk booster semata-mata tanpa sebarang usaha melalui penambahan sesi mengepam pasti tidak akan membuahkan sebarang hasil. Justeru selarikanlah usaha untuk menyusu dan mengepam sekerap mungkin bersama-sama pengambilan Shaklee.

Kalau nak tahu lebih lanjut berkaitan harga,jom calling2, sms2, whatsapp2 saya k..saya leh bagi DISKAUN tau..:)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Fariza bt Marlan
ID No. 955988
♥ SMS/WhatsApp : 012-2188414
♥ Email : farizamarlan@gmail.com
♥ http://lovelyjaja.blogspot.com/

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Yang Comel,
Jaja..:)

No comments:

Post a Comment