Tuesday 30 July 2013

Testimoni Vitamin E Shaklee:)

Salam semua..:)

Hari ni Jaja nak share ngan korang testimoni Jaja sendiri dan juga kelebihan Vitamin E Shaklee ni..Sebelum Jaja consume Vitamin E ni, kulit muke Jaja ngan jari kaki sgt kering..nmpk xcomel bila pakai slipar or sandal coz nmpak putih2..risau gak sbb nnt suami tegur..seblm dia tegur, baik kita mulakan langkah yang bijak..hihihi..Ceritanya cm ni,3 minggu lepas member Jaja ade suggest..dia suruh amik Vitamin E ni..Alhamdulillah dengan izin Allah s.w.t xsampai seminggu Jaja consume Vitamin E ni, nmpk perubahan yg ketara..yg putih2 kat kaki tu dh xde..and ape yg bestnyekan, sume org opis Jaja ckp kulit Jaja makin cerah dan sekata..wooww best sgt consume Vitamin E ni..lepas ni Jaja nk try ESP plak..:) Ok..Jom baca maklumat lanjut tentang Vitamin E Shaklee ni..

Fungsi Vitamin E Shaklee Dan Kelebihannya

 

1) Mengandungi anti oksidan: membaiki peredaran darah dalam badan, menjadikan wajah berseri dan tak kusam, secara tak langsung, kulit bersih dari jerawat dan jeragat.

2) Melambatkan proses penuaan. jadi korang akan awet muda la lepas makan Vitamin E ni secara berterusan. kulit pun jadi flawless, berseri-seri, and shining. =)

3) Mencegah pertumbuhan abnormal sel seperti kanser and cysts : bertindak dengan cara melancarkan saraf.

4) Mengurangkan bengkak susu jika diambil secara berterusan, puting yang luka akibat menyusu jugak akan recover dengan cepat. dapat juga mengurangkan stretch mark di perut. hihihii..

5) Mengurangkan kesakitan bila PMS datang.

6) Mengurangkan parut luka di kulit

7) Mengembangkan pembuluh darah dan menghalang pembentukan darah beku dari berlaku.

8) Boleh meningkatkan pengeluaran air mani bagi lelaki

9) Dikenali juga sebagai Vitamin Cinta di mana ia membantu masalah kedinginan antara suami isteri.

10) Membantu masalah pigmentaSI kulit. dapat mencerahkan kawasan areolar yang bertambah hitam jugak (bagi wanita lepas bersalin)

11) Membantu dalam mendapatkan rambut yang cantik, sihat dan lebat.
Yang best vitamin e ni kan,ia sudah ditambah dgn GRAPE SEED EXTRACT yg menambahkan lagi khasiatnya.

Hubungi Jaja untuk dapatkan konsultasi PERCUMA serta tip-tips dan cara pengambilan vitamin yang betul dan tepat untuk korang. Setiap pembelian akan mendapat HARGA ISTIMEWA dari Jaja:)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Fariza bt Marlan
ID No. 955988
♥ SMS/WhatsApp : 012-2188414
♥ Email : farizamarlan@gmail.com

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Yang Comel,
Jaja..:)

No comments:

Post a Comment