Tuesday 30 July 2013

Lecithin

Salam Semua..Salam 22 Ramadhan:)

Baru je beberapa hari Jaja menceburkan diri dlm biz Shaklee ni, ramai cust aka officemate Jaja teruja sbb ade seorang Independent Distributor Shaklee kt kilang ni ha..Alhamdulillah mereka byk bagi sokongan dan dorongan kpd Jaja supaya consistent dlm biz ni..xlupa juga husband Jaja yg banyak support Jaja..tengkiu yayang..:)

Ok la..skang ni Jaja nk cite psl officemate Jaja..diorang suke nk kurus..so Jaja syorkan diorang amik Lecithin. Ramai yg amik Lecithin ni utk kelihatan ramping dan sihat di pagi Hari Raya..Jaja doakan korang berjaya k..:) Skang ni Jaja nk share pasal Lecithin dulu..Jom kite hayati dan fahami ape kandungan Lecithin dan juga kebaikannya..:)

Kandungan Lecithin

Lecithin Shaklee diekstrak dari kacang soya organic bukan GMO,setiap kapsul mengandungi 520mg Lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inosotil.Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetylkolin,inositol,fosforus dan lemak tak tepu.

Manfaat Lecithin Shaklee
1)Membantu tubuh dalam menyerap vitamin A,D,E dan K yang larut lemak

2)Melindungi hati,menghalang enapan lemak dihati,sirosis hati,dan hati berlemak.

3)Pemecah Lemak dan Kolestrol,Lecithin Shaklee bertindak sebagai pembersih salur darah.

4)Pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak,koestrol dan trigliserid didalam tubuh.

5)Menghalang obesiti.Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelansingan yang seimbang.

6)Mencantikkan otot dan kulit.Membentuk membran sel,melembabkan dan menghaluskan kulit juga melambatkan penuaan.

7)Memperbaiki alergi.Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung didalam salur darah seterusnya mempertingkatkan alergi seperti penyakit kulit.

8)Mencegah batu karang.90% dari batu karang terjadi dari kolestrol.Lecithin Shaklee mengemulsi kolestrol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.

9)Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress.

10)Mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran,memperbaiki daya ingatan,menghalang alzheimer dan meringankan stress.

11)Wanita hamil harus mengambil jumlah lecithin yang secukupnya untuk pembesaran sihat janin.

12)Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis,mengalakkan peredaran darah.

13)Memperbaiki prostat lelaki.Kajian teah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti lecithin yang banyak.

14)Meringankan sembelit.Lecithin adalah pelembut najis yan berkesan,ianya menyebabkan usus dan meleraikan toksin didalam usus.

Tp make sure, utk mendapatkan kesan yg lebih berkesan, korang kene minum 2-3 liter air masak sehari dan bykkn mkn buah-buahan ok..:)

Hubungi Jaja untuk dapatkan konsultasi PERCUMA serta tip-tips dan cara pengambilan vitamin yang betul dan tepat untuk korang. Setiap pembelian akan mendapat HARGA ISTIMEWA dari Jaja:)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Fariza bt Marlan
ID No. 955988
SMS/WhatsApp : 012-2188414
Email : farizamarlan@gmail.com

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Yang Comel,
Jaja..:)

No comments:

Post a Comment