Tuesday 30 July 2013

Set Slimming Shaklee

Salam 23 Ramadhan semua..:)

Saiz badan yang besar dalam erti kata lain gemuk memang merunsingkan ramai orang. Baik lelaki mahupun wanita. Ini antara masalah besar bagi semua orang. Slimming Centre? Mahal sangat. Belum tentu hasilnya memuaskan. Bagaimana untuk menurunkan berat  badan secara sihat dan semulajadi tanpa berlapar? Macam mana nak buat, nak kena ikat perut dan berlapar ke semata-mata nak kurus? Berlapar bukan caranya yer. Shaklee ade penyelesaiannya.Terdapat beberapa set yg ekonomi mengikut bajet korang..korang mampu memiliki tubuh badan yg sihat dengan mengambil vitamin daripada Shaklee.

Kat bawah ni, Jaja senaraikan secara ringkas produk di dalam Set Kurus Shaklee mengikut kesesuaian bajet korang.

                                      Herblax + Alfafa + Lecithin

Herblax + Alfafa + Lecithin + Omega Guard


 Herblax + Alfafa + Lecithin + Omega Guard + ESP + Cinch

Detox
Herblax - kombinasi dari tumbuhan herba yang terkenal secara tradisional membantu masalah tidak hadam dan pergerakan usus yang tidak sihat. Diperlukan untuk detox iaitu untuk membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru la badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.
Alfafa -  bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak yang sudah dipecahkan oleh Lecithin dan Omega

Bakar atau pecahkan lemak
Lecithin - diekstrak dari soya tanpa penggunaan bahan pewarna, pemanis atau pengawet. Membantu proses memecahkan lemak dalam tubuh.
Omega Guard - membantu proses memecahkan lemak dan membantu mengawal selera makan

Membina otot dan tingkatkan metabolisma
Cinch Shake - didatangkan dalam perasa coklat, vanilla dan café latte. Protein soya membantu rasa kenyang, meningkatkan metabolisma badan serta mengandungi Leucine untuk membantu mengekalkan otot semasa proses penurunan berat badan, supaya badan anda tak menggeleber setelah berat badan turun nanti.
ESP - sumber protein, mempunyai Indeks Glisemik yang rendah yang membantu dalam proses mengurangkan berat badan

Jika korang mempunyai limited budget dan tak pasti nak pilih, jangan risau, korang boleh hubungi Jaja,dan Jaja akan tunjukkan caranya.Hubungi Jaja untuk dapatkan konsultasi PERCUMA serta cara pengambilan vitamin yang betul dan tepat untuk korang. Setiap pembelian akan mendapat HARGA ISTIMEWA dari Jaja:) Korang boleh mencuba dan berjaya untuk kurus, cantik dan sihat dengan Shaklee..In shaa Allah..:)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Fariza bt Marlan
ID No. 955988
♥ SMS/WhatsApp : 012-2188414
♥ Email : farizamarlan@gmail.com
♥ http://lovelyjaja.blogspot.com/

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Yang Comel,
Jaja..:)




No comments:

Post a Comment