Monday 2 September 2013

SET KURUS IBU MENYUSU TERHEBAT!!

Assalamualaikum mommies:)

Saya doakan semoga berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya..In Shaa Allah..Amin:) Saya percaya ramai mommies di luar sana risau akan berat badan semasa menyusukan anak. Kini, mommies xperlu risau lagi sebab Shaklee ade penyelesaiannya. Ternyata mommies pasti berpuas hati dengan hasilnya dengan mengamalkan SET KURUS IBU MENYUSU ni..Sambil2 susu kan anak sambil tu kite jaga badan. In Shaa Allah..Amin:)

SET KURUS IBU MENYUSU ni terdiri daripada ESP, LECITHIN dan ALFALFA. 



Fungsi vitamin-vitamin didalam Set Kurus Shaklee untuk ibu menyusu.

Lecithin Shaklee - Pengemulsi Lemak.Bererti Lecithin Shaklee bertindak mencairkan lemak.Biasanya kita disarankan mengambil 3biji Lecithin Shaklee selepas makan.Fungsinya supaya lemak-lemak dan minyak-minyak yang kita telan tu tak diserap didalam badan.

Alfalfa Shaklee - Ramai yang dah sedia maklum,Alfalfa shaklee memang sangat membantu memperbanyakkan susu ibu.Alfalfa Shaklee juga bertindak membuang segala toksin-toksin dalam badan sekaligus menyelesaikan masalah sembelit.

ESP Shaklee - ESP Shaklee adalah supplement paling famous yang diambil di kalangan ibu-ibu dan wanita diluar sana. ESP Shaklee sangat membantu memaksimakan tahap kesihatan yang baik.Ia juga dapat memberi rasa kenyang dan bertenaga. Selain daripada itu,ESP Shaklee  juga menggebukan dan menganjalkan kulit seperti kita mengamalkan kolagen.ESP Shaklee membantu ibu menjana susu yang berkualiti sambil memekatkan susu ibu.

Hubungi Jaja untuk dapatkan konsultasi PERCUMA serta tip-tips dan cara pengambilan vitamin yang betul dan tepat untuk mommies. Setiap pembelian akan mendapat HARGA ISTIMEWA dari Jaja:)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Fariza bt Marlan
ID No. 955988
♥ SMS/WhatsApp : 012-2188414
♥ Email : farizamarlan@gmail.com
♥ http://lovelyjaja.blogspot.com/

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Yang Comel,
Jaja..:)

No comments:

Post a Comment